Aktuality 47. ročníku

Zpět na výpis zpráv.

Vyhlášení cen Duhová kulička

1. 6. 2007 | Ve dnech 31.5. a 1.6. 2007 proběhla ve Zlíně již po páté mezinárodní soutěž reklamy zaměřené na dětského diváka s názvem Duhová kulička. Soutěž je doplněna o odbornou konferenci Dítě a reklama zaměřující se na danou problematiku. Hodnocení prací probíhalo v rámci dvou porot, mezinárodní odborné poroty v čele s Jiřím Mikešem a dětské poroty, jejíž garantem byla PhDr. Jitka Vysekalová, odbornice nejen v oblasti dětské reklamy.

Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen Duhová kulička proběhlo během Duhové party ve čtvrtek 31. 5. 2007 ve zlínském Velryba Music Baru. Na začátku večera byla promítnuta přehlídka reklamních snímků z mezinárodního filmového festivalu v Cannes z roku 2006. Vyhlašovaní Duhové kuličky bylo doprovázeno neobvyklou zábavnou show HBO Na stojáka.


Výsledková listina:

Mezinárodní odborná porota:

V kategorii „Televizní spoty zacílené na děti a mládež“ vyhrává

1. místo - Antikoncepce.cz, klient: Schering, agentura: Kristián

2. místo - Metal v hlavě, klient: Televize Óčko, agentura: Mark BBDO

3. místo - Nízkoprahové kluby – Zkušebna, klient: Česká asociace streetwork, agentura: Česká asociace streetwork


V kategorii „Televizní spoty s dětskou sociální tematikou“ vyhrává

1. místo – Narozeniny, klient: UNICEF, agentura: EURO RSCG Prague

2. místo - Nízkoprahové kluby – Škola, klient: Česká asociace streetwork, agentura: Česká asociace streetwork

3. místo – Kolečko, klient: Nadace Kolečko, agentura: Young & Rubicam Prague


V kategorii „Tisková reklama s dětskou sociální tématikou“ vyhrává

1. místo – COTTON, klient: Kantas Education, Agency: McCann Erickson Athens

2. místo – Narozeniny, klient: UNICEF, agentura: EURO RSCG Prague

3. místo –Medvídek, klient: Fond ohrožených dětí, agentura: Proximity Prague


V kategorii „Tisková reklama zacílená na děti a mládež“ vyhrává

1. místo - Knihy – Superman, klient: Shakespeare a syn, agentura: PUBLICIS Prague

2. místo - Skaut – plavčík, klient: Junák - Svaz skautů a skautek ČR, agentura: Saatchi & Saatchi

3. místo – Kolekce, klient: Wrigley, agentura: Mark BBDO


V kategorii „Rozhlasová reklama“ vyhrává

1. místo - DMS Klaun, klient: Zdravotní klaun, agentura: PUBLICIS Prague

2. místo - Magie afrického fotbalu, klient: Inex - SDA, Sekultura, agentura: EURO RSCG Prague

3. místo – Krokodýl, klient: Země pohádek, agentura: Země pohádek


Dětská porota:

V kategorii „Televizní spoty zacílené na děti a mládež“ vyhrává:

1. místo – Kofola léto, klient: Kofola, agentura: Kaspen

2. místo – Ice Age, klient: BEL sýry ČR, agentura: Ledoborec

3. místo – Rychlé špunty, klient: Soare Sekt, agentura: Uncle – Tomáš Otradovec


V kategorii „Televizní spoty s dětskou sociální tematikou“ vyhrává:

1. místo - Narozeniny/Birthday, klient: UNICEF, agentura: EURO RSCG Prague

2. místo - Nízkoprahové kluby – Škola, klient: Česká asociace streetwork, agentura: Česká asociace streetwork

3. místo - Kolečko, klient: Nadace Kolečko, agentura: Young & Rubicam Praha


V kategorii „Tisková reklama s dětskou sociální tematikou“ vyhrává

1. místo - Narozeniny/Birthday , klient: UNICEF, agentura: EURO RSCG Prague

2. místo – Magie afrického fotbalu, klient: Inex – SDA, Sekultura, agentura: EURO RSCG Prague

3. místo – Emil, klient: Asociace PPC, agentura: EURO RSCG Prague


V kategorii „Tisková reklama zacílená na děti a mládež“ vyhrává

1. místo - Knihy – Superman, klient: Shakespeare a syn, agentura: PUBLICIS Prague

2. místo – Přísloví napoví , klient: Lesy ČR, agentura: FCB Prague

3. místo – Kolekce, klient: Wrigley, agentura: Mark BBDO


V kategorii „Rozhlasová reklama“ vyhrává

1. místo - Magie afrického fotbalu, klient: Inex - SDA, Sekultura, agentura: EURO RSCG Prague

2. místo - DMS Klaun, klient: Zdravotní klaun, agentura: PUBLICIS Prague

3. místo – Krokodýl, klient: Země pohádek, agentura: Země pohádek