Poroty

Poroty festivalu:
1998199920002001200220032004200520062007200820092010201120122013
Isaac Kerlow

Spojené státy americké
Isaac Kerlow je průkopníkem používání počítačové grafiky ve vizuálních projektech. Je také autorem několika knih, včetně již třikrát vydané knihy „Umění trojrozměrné animace a efektů“. Od roku 1995 do roku 2003 vedl The Walt Disney Company k používání nových výrobních technologií, včetně trojrozměrné počítačové animace a 24P filmové technologie s vysokým rozlišením. Po dva roky také vedl skupinu digitálních animátorů a designérů, kteří v divizi Disney Interactive vyráběli hry pro CD-ROM, on-line použití a rozdílné platformy. Celých deset let strávil Isaac Kerlow na Pratt Institute v New Yorku, kde se stal stálým profesorem a zakládajícím členem první katedry počítačové animace v USA, nabízející jak magisterské, tak bakalářské studium.
Noro Držiak

Slovenská republika
Noro Držiak se narodil roku 1974 v Piešťanech. Po maturitě na gymnáziu studoval na Filmové škole ve Zlíně, obor výtvarné zpracování animovaného filmu. Byl výtvarníkem Mezinárodního filmového festivalu Zlín 1996. Nyní studuje 5. ročník pražské FAMU, obor animovaná tvorba pod vedením režiséra Břetislava Pojara. Věnuje se také pedagogické práci, vyučuje na Literární akademii J. Škvoreckého v Praze a na VOŠF ve Zlíně. Zabývá se i grafikou, tvorbou videoklipů, znělek (Letní filmová škola 2003, Febiofest 2004), reklam a krátkých filmů. Spolupracoval na filmu M. Šulíka Klíč k určování trpaslíků, jeho filmy jsou oceňovány na domácích i zahraničních festivalech (např. Ztracený Danaus, Skřítci, Velký Kýchač).
David Osmand

Velká Británie
David Osmand absolvoval v roce 1990 s vyznamenáním na Bower Ashton University v Bristolu. Poté nastoupil do Elm Road jako modelář, ale brzy se vypracoval na hlavního animátora a spolupracoval na nejrůznějších reklamních spotech, titulních sekvencích a hudebních propagačních spotech. V roce 1993 nastoupil David Osmand do studií Aardman, kde zodpovídal za získávání a průběh úspěšných reklamních kampaní běžících od roku 1994 dodnes. V roce 1996 spolu s Nickem Parkem a Peterem Lordem zahájili přípravné práce na filmu Slepičí úlet, při jehož natáčení pracoval jako hlavní klíčový animátor. Poté se vrátil k reklamám, kde pracoval jako režisér a dozorující animátor v modelovém a CGI oddělení. V současnosti opustil studio Aardman, aby pracoval na vývoji modelů pro celovečení film Fabulous Furry Freak Brothers.